fbpx

Wat is beter: kleine porties of grote porties?

Personal Training & Coaching- Naarden

Voordat je verder leest. Eerst kiezen bij het plaatje: duimpje of hartje? NIET STIEKEM KIJKEN HÈ!!! Voorwaarde is dat de dagelijkse inname hetzelfde is. Bijvoorbeeld 3 porties van 700 kcal of 5 porties van 420 kcal (beide 2100 kcal).

 

 

 

 

 

 

 

Het antwoord: Deze verschillende strategieën kunnen allebei gehanteerd worden, het is maar net waar je je fijn bij voelt. Mits dezelfde hoeveelheid calorieën binnenkomt, maakt het niet uit. Als je af wil vallen moet je over één dag gezien een calorietekort hebben, het liefst over een langere periode. Want met 1 dag een tekort ga je het niet redden.

 

Sommige mensen krijgen bij maaltijden die te ver uit elkaar liggen honger tussendoor. Terwijl andere mensen daar goed bij kunnen gedijen. Heb je nu moeite met het volhouden van een calorietekort, dan is er een aantal trucjes wat je toe kan passen. Ik zal niet alles verklappen, maar wat je kunt doen is het nuttigen van vezels en eiwitten. Die zullen je eerder een vol gevoel geven, zodat je de tijd kan volhouden tot de volgende maaltijd. Denk ook weer aan die overheerlijke aardappelen (gekookt, niet gebakken uiteraard).

[vc_wtr_button url=”url:http%3A%2F%2Fpuretraining.nl%2Ffitness-facts%2F|||” label=”Klik hier voor meer fitness facts” align=”center” color=”c_black” margin_left=”0″ margin_right=”0″ margin_top=”0″ margin_bottom=”0″ delay=”0″]